SUEZ lanceert employer branding campagne

Om de zichtbaarheid van SUEZ op de markt te vergroten en nieuw talent aan te trekken, zal de campagne het DNA van SUEZ Belgium benadrukken door de medewerkers in de kijker te zetten.

Een positieve bijdrage leveren aan de toekomst van onze planeet en haar grondstoffen. Dat is de missie van de medewerkers van SUEZ Belgium. Samen vinden ze hun toekomst opnieuw uit, in een omgeving die carrièremogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling combineert.

Voor de nieuwe werkgeverscampagne #EenJobNaarMijnEvenbeeld heeft SUEZ ervoor gekozen om zijn medewerkers in de kijker te zetten, en hen hun verhaal te laten vertellen.


employer-branding-nl

De campagne #EenJobNaarMijnEvenbeeld begint in februari 2020. Je ziet ze de komende maanden opduiken op verschillende sociale netwerken, op onze website en op jobbeurzen.

Om de zichtbaarheid van SUEZ op de markt te vergroten en nieuw talent aan te trekken, zet deze campagne het DNA van SUEZ Belgium in de verf door de zienswijze van zijn medewerkers centraal te stellen in de communicatie. Wie zijn de mannen en vrouwen in dit bedrijf? Wat hebben ze gemeen? Na de gezamenlijke workshops die in 2019 in de teams zijn gehouden, ontdek je SUEZ Belgium zoals de medewerkers het ervaren.

SUEZ Recycling and recovery Belgium heeft vorig jaar meer dan 200 collega's aangeworven voor de vele Belgische vestigingen: chauffeurs, machine-operatoren, laders, projectmanagers, HSE-medewerkers, ingenieurs, IT-medewerkers, enz. Ongeacht hun vakgebied, hun functie of het deel van het land waarin ze werken, ze zijn allemaal betrokken bij de GRONDSTOFFENREVOLUTIE. Een revolutie met als doel nieuwe, milieuvriendelijkere grondstoffen te creëren uit ons afval.

Wil jij ook de uitdaging aangaan?

Ontdek hier al onze jobaanbiedingen en kom bij ons werken!